söndag 27 januari 2013

Matförrådet är på fyllt

Titta titta här titta titta där vad jag har hämtat ut på posten igår. En massa godsaker från Risbergimport :-) idag ska jag testa teriyakisås i mina vårrullar jag ska svänga ihop till kvällen. Ska även göra dumpnings så två små rätter ska jag göra här hemma idag. Varför hålla sig till en rätt, ska man ändå testa att göra asiatiskt lika bra att göra allt i nafs ;-)

Har fått hem produkter från alla världens hörn bland annat från kina, Japan, Mexiko och Amerika bara för att nämna några länder. Så nu har jag mat till att förbereda veckans meny efter vad jag har fått hem imorgon blir det tacos tror. Alla recept som jag gör med dessa produkter kommer givetvis att dyka upp här på bloggen inom sinom tid så håll er till tåls ;-)







Inga kommentarer:

Skriv ut