måndag 9 februari 2015

Överrasknings frukost ;-)

Jag gjorde idag frukost till min man och överraskande honom med äggröra och bacon innan han gav sig iväg till jobbet. Så fick vi oss en stadig frukost så vi höll oss till lunchtajm :-)

Jag höftade lite med ingredienserna så häll i lite åt gången och smaka av. Jag gillar när det är mycket grädde i så hade i en del kan tänka mig ca 2 dl kanske mera men som sagt prova dig fram.
Peppra salta efter och smaksätt med curry höftade även här så var försiktig så det inte blir för stark så krydda smaka av, och servera med knaperstekt bacon.

Ingredienser: 
6 ägg
grädde
svartpeppar
salt
curry

Till servering:
Knaperstekt bacon

Dags att mumsa på nu och njuta av en frukost/brunch med dina nära och kära eller ensam med en kopp kaffe framför TV:n. :-)



Inga kommentarer:

Skriv ut