lördag 30 mars 2013

Egen designat förkläde

Våren tittar fram ur sin gömma och både igår och idag har vi suttit ute på balkongen jag och min man och gottat oss i solstrålarna till och med vår lilla söta kanin Gosan har fått utforska balkongen och ligger nu utslagen i sin hage, tog på dom små krafterna att få komma ut och se sig omkring :-)

Fick för en tid sedan hem ett fint förkläde som du kan beställa hos TILLDIG. Jag beställde ett rött men finns i färgerna svart och mörkröd också. Sedan har du möjligheten att själv bestämma vilken text du vill ska stå på förklädet ditt jag valde texten "Mästerkocken Cecilia" så nu känner jag mig som rena rama proffset i köket ;-) texten kan du välja i olika färger jag valde guldtext och det vart jätte snyggt på mitt röda förkläde. Har använt det jätte mycket hänger framme i köket så jag ska komma ihåg att använda det :-) så kolla in hemsidan här finns mycket annat också som du kan beställa och skriva en liten signatur eller text på.

Tjoho nu är det dags att dra på sig förklädet för nu är det dags för mästerkocken att visa vad man går för nu  ska det lagas paj.


Inga kommentarer:

Skriv ut