lördag 2 mars 2013

Cupcakes

Jag älskar cupcake både att äta och titta på är ju så otroligt lyxiga att bara ta sig en titt på. Ska nu recensera boken cupcake skriven av Ingrid Hancock Bjerknes.
Bokförlaget som gett ut boken är Norstedts.

Boken är en sådan där otroligt härlig bakbok som jag kan bläddra i om och om igen och bara planera och drömma mig bort bland fina bilder och inspirerande recept, man vill göra så mycket så mycket i boken att det kommer att ta sin tid att gå igenom och göra alla cupcakes.

Glamorösa bilder som man bara kan säga WOW om är helt otroliga fast dom är enkla men väldigt fina.

Boken har väldigt många recept som jag skulle vilja fixa ihop skulle bara behöva ha en stor fest så jag får lite gäster som kan hjälpa mig att äta upp. Så vänner och bekanta våldgästa mig då bjuder jag på cupcakes i olika färger och smaker.

Betyg:





Inga kommentarer:

Skriv ut