torsdag 12 april 2012

Smarta prylar

Tänk vad mycket praktiska saker det faktiskt finns ute på marknaden hittade några galet smarta prylar hos Prylpunkten som jag kan tänka mig i mitt hem. Till exempel den här kombinerande Digital köksmått - våg och skål i ett

bild

Eller varför inte en Kombinerande digital våg med bunke.
Digital våg med bunke
Väldigt uppfinningsrik produkt är även denna muffinsform. Muffinsformen har fördjupningar för tolv muffinsformar. Varje fördjupning har en pinne i mitten där du kan sätta fast t ex godis.
I LIKE :-) Jag tävlar även hos Smulans bakblogg om denna muffinsform.
bild

2 kommentarer:

Sweet Passion sa...

hej,va kul att du hittat till min blogg,önskar dig lycka till och håll utkik blir fler tävlingar framöver
Simone

Sanna sa...

Åh, den där muffinsformen var ju supercool! Nu fick jag ett "vill ha"-begär.

Skriv ut