fredag 16 mars 2012

Fritös sugen

Jag vill verkligen ha en fritös finns så mycket gott man kan göra då. Fick en kokbok av min mamma och pappa när jag var hemma hos dom sist och där var en himla massa gott att fritera må ni tro, så nu är jag riktigt sugen på att testa allt friterat i den. Men fattas bara en fritös. Har kollat runt lite undra vilken man köpa finns ju så många i alla prisklasser att välja mellan. Någon som har någon som ni tycker är bra? På nätet finns ju en massa smarriga recept som jag är så sugen på att testa så måste bara införskaffa en fritös NU.

Tefal Easy Pro
Denna fann jag hos net on net.

1 kommentar:

Remsan sa...

Ja, ibland skulle jag också vilja ha en fritös. Är det inte så stora mängder som ska friteras gör jag det i en stekpanna. Skulle jag köpa en fritös och klämma in bland allt annat i köket skulle min man få spader tror jag, ha ha...

Skriv ut