måndag 26 december 2011

God fortsättning

Vill här med önska er alla en god fortsättning på julen och hoppas ni haft skön ledighet med god mat och en massa härliga skratt och en massa julklappar. Igår var det en dag att testa julklappar på fick strumpor, koftor, filmer, bäddset, kokbok, mat, Arsenaltröja, wiispel och mycket mer. Igår var det bara en sådan dag då jag kollade på mina julklapps filmer och spelade wii med min man. Fick donkey Kong och Zelda två spel som var riktigt bra.

Snart är detta året slut vill då bara påminna om att jag börjar skriva i min påskblogg efter nyår. Så håll utskick påskharen börjar snart skriva om påsken.



Lillejuls julbord den 23/12 2011. Skinkar griljeras i ugnen så det är bara den vi väntade på sen var det dags att avsmaka julskinkan och ha ett litet minijulbord dan förre doparedagen.

Inga kommentarer:

Skriv ut