onsdag 23 november 2011

Tävla om Mina bästa Julrecept

Du kan vinna en fyll i bok Mina bästa Julrecept från Lilla Fjärilen design. Gillar denna bok skarpt och är väldigt avundsjuk på den som kommer att vinna denna julbok, hade gärna villat ha den själv. Men nu är det en av er som ska vinna denna och det ska bli roligt att ha en tävling här på bloggen.

För att du ska ha en chans att vinna lämna en kommentar och mailadress och svara på frågan: Vilken maträtt är din favorit på julbordet?

Vill du ha en extra lott skriver du om tävlingen i din blogg och länkar till tävlingen. Skicka också med länken i din kommentar.

Tävlingen avslutas den 9/12 kl. 21.00.

10 kommentarer:

Victorias Jul sa...

Min favoriträtt på julbordet är revbensspjäll

Yvonne Svensson sa...

Min favorit på julbordet är den finska kålrotslådan

Anna L sa...

Ser att någon redan skrivit min favorit...Är helt klart finsk kålrotslåda som maken tagit med sig som tradition till vårt julbord.

hillevianna@hotmail.com

Fanny Jäderfeldt sa...

Min favorit är dom hemmagjorda köttbullarna! =)

Jenny sa...

Den boken vill jag vinna :) Jag tar 2 lotter tack!
Min favoriträtt på julbordet är Grönkål som min mormor lagar, supernyttigt och gott!

Här länkat här:
http://jennysjul.blogspot.com/2011/11/tavling-hos-kalasmums-vinn-en.html

Ha en bra dag! /jennysjul@gmail.com

Annelie sa...

Min favorit är Janssons salt och gott :)

Anna me_anna@spray.se sa...

julskinka :)

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-receptbok.html

evamar sa...

Sillen!

Anonym sa...

Min absoluta favorit är mina föräldrars hemlagade julkorv. Den görs efter ett gammalt recept som min farmor använt. Helt underbar!

Anonym sa...

Hej !
Min favorit är sillen...
Jag önskar Dig en fin Jul!
Hälsningar
Caroline
kallstorp112@telia,com

Ps Kanske tomten till dig kommer med en likadan bok,,,

Skriv ut