måndag 19 september 2011

Boka bord

Jag tycker väldigt mycket om att laga mat men ibland är det roligt att gå ut och äta på restaurang. Då vill man givetvis veta att man har ett bord som väntar på en så att man inte får vända hem igen. Därför blev jag otroligt glad när jag hittade sidan Bookatable. Där kan du i lugn och ro boka bord hemma vid datan. Sidan har brett utbud av restauranger i Stockholm, Göteborg och Malmö. Jag kanske får visa sidan för min man. För snart fyller jag år och då kanske han överaskar mig med en restaurangkväll ute ;-) Vore inte helt fel jag ska lägga fram det hihi, jag älskar som sagt skaldjur och vad vore väl inte bättre då än att besöka en riktigt fin skaldjurs restaurang. Hittade här nämligen till Pontus by the Sea som ligger i Gamla Stan på Skeppsbron i Stockholm. Ser ut att vara en väldigt fin restaurang.

Inga kommentarer:

Skriv ut